عزیزم...


♥♥♥♥ عشق پائیزی ♥♥♥♥

این وبلاگ برای همه عاشق ها است...

  عزیزم...

 

 

  شبی از شبها تو به من گفتی که «شب باش»
    من که «شب بودم» و «شب هستم» و «شب خواهم بود»
    به امیدی که تو فانوس «شب من باشی»





نظرات شما عزیزان:

hani
ساعت13:37---13 بهمن 1391
تاریک ترین وقت ، قبل از طلوع خورشید است ..... پس همیشه در بدترین زمان جای امید وجود دارد ....

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت21:41---10 خرداد 1391
وقتی تنهای ...مینشینی پای مانیتور ..

میگذرند بی وقفه ساعتها ..تنها تفریحت این است
و در اخر باز دلتنگی میاد به سراغت

و تنهای ..تنها همدم تو خواهد بود.
آپم...


ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت14:07---10 ارديبهشت 1391
ماهم شکسته خاطرو دیوانه بوده ایم

ما هم ، اسیر طره جانانه بوده ایم

ما نیز چون نسیم سحر در حریم باغ

روزی ندیم بلبل و پروانه بوده ایم

ماهم ،به روزگار جوانی ز شور عشق

عبرت فزای مردم فرزانه بوده ایم

بر کام خشک ما، به حقارت نظر مکن

ما هم ،رفیق ساغر و پیمانه بوده ایم

ای عاقلان ،به لذت دیوانگی قسم

مانیز،دل شکسته و دیوانه بوده ایم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:32 توسط عاشق و معشوق| |


Power By: LoxBlog.Com